piątek, 22 listopada 2013

Sam na sam

   Następnego dnia Laura poszła na śniadanie. Nagle zadzwoniła do niej ciocia

-Cześć!-powiedziała Laura.
-Cześć-odpowiedziała ciocia.
-Po co dzwonisz?
-Jadę po ciebie będę za 10 min.
-Co?!
-Pakuj się już
-Nie
-Dlaczego?
-Bo ja chcę zostać z R5!
-To kiedy wracasz do domu?
-Nie wiem
-Dobra przyjadę po ciebie kiedy indziej a dzisiaj przywiozę ci ciuchy
-Dobra to pa
-Pa
Wtedy Laura poszła do swojego pokoju. Nagle do pokoju wszedł Ross bez koszulki. Laura pierwszy raz go tak widziała.
-Hej-powiedział Ross.
-Hej-powiedziała patrząc się na niego Laura.
-Co tam?
-Nic ciocia chciała po mnie przyjechać ale...
-Że co?! Ona nie ma takiego prawa!
-Ale nie wracam i zostaję z wami!
-Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!
-Ja też się cieszę ;-).
Ross nie mógł się powstrzymać i pocałował Laurę. Laura wcale nie była na niego zła. W sumie lubiła gdy Ross całował ją i przytulał. Nagle do pokoju weszła Rydel a Ross nie przestawał całować Laury!
-Ross co ty robisz?-zapytała Rydel.
-Yyyyyyyyyyyy, nic.-odpowiedział Ross.
-Dobra nikomu nie powiem ;-)
-Dzięki kochana siostro.
-Dobra zostawię was samych pa!
Rydel wyszła z pokoju a Ross i Laura patrzyli się na siebie. Wtedy Ross przysunął się do dziewczyny siedzącej na kanapie i objął ją ręką. Laura położyła mu się na ramieniu.
-Laura?-zapytał Ross
-Tak co się stało?-odpowiedziała dziewczyna.
-Nie zostawiaj mnie
-Na razie jeszcze zostaję ale nie wiem na jak długo.
-Chciałbym żebyś została już ze mną na zawsze!
Ross całował Laurę i nie mógł przestać. Dziewczyna miała już dość.
-Ross starczy!-krzyknęła.
-Jak dla mnie nie-odpowowiedział pewnie chłopak.
-Ross a jak ktoś wejdzie
-Spokojnie nikt nam nie przeszkodzi
-Jak to?
-Zamknąłem drzwi
-Ross...
-Tak?
-Kocham cię!
-Ja ciebie też!!!
Niestety do drzwi zapukała Laura.
-O nie muszę iść
-Wiem ale wróć tu później jak nikogo nie będzie ok?
-Ok ;-)
-Już otwieram!-krzyknęła Laura do Laury M.
Laura M. weszła do pokoju
-Ross to znowu ty?Co ty tutaj robisz?
-Uczyłem Laurę grać na gitarze
-Aha dobra ale teraz wyjdź
-Dlaczego?
-Bo dzisiaj z Laurą i Rydel robimy imprezę ale dla facetów wstęp wzbroniony.
-Dobra to pa i życzę udanej imprezy.
-Pa


-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz